»Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji.«
»Od prvotnih skic do končnega izdelka – več kot leto dni smo izpopolnjevali mojo linijo, da bi zagotovili, da je vsaka tkanina, šiv in detajl tako moden kot funkcionalen. Ta kombinacija je vse, kar sem si kdaj želela na strmini.«
»Outfit ni popoln brez enega modnega dodatka ali več, saj z njimi pokažemo sebe. Moja so očala – čim večja so in svetlejša, tem bolje je.«
»Varnost ni izdelek, ampak proces.«
»Več kot kakršna koli videopredstavitev, članek ali manifest šteje, če kupci na koncu tudi kupijo tvoje izdelke.«
»Delovna mesta niso v kurjenju, ampak v izdelkih.«
»Prišel je čas, da damo ta dela na voljo neposredno zbirateljem.«
»Vsi poznamo grammyje, da postaneš del takšnega kolektiva, ki sodeluje in pripravlja tako veliko zadevo, ti podaja neko odgovornost, /.../ saj to niso samo moji izdelki, to so slovenski izdelki.«
»Lani je prodal svojo zbirko izdelkov znamenite znamke Yves Saint Laurent nikomur drugemu kot modni hiši sami – 4000 kosov za ceno, ki je ne izda.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju